Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

The more you ignore me, the closer I get

Σκόρπια αντικείμενα παντού, στο κρεβάτι, στο γραφείο, στο πάτωμα, στη βιβλιοθήκη, χαμός, προσπαθούσα όλο το πρωί να βάλω μια τάξη, τελικά κάτι κατάφερα, το αποτέλεσμα τουλάχιστον μου αρέσει, πέταξα κι αρκετά περιττά ή ληγμένα, χρειάζομαι περισσότερο χώρο, να δω που θα βολέψω και το καινούριο ποδήλατο.

Σκόρπιες σκέψεις, αδύνατον να βάλω μία τάξη σε αυτές, ποτέ δεν πετάω τίποτα, συσσωρεύονται με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου κι ο χώρος για καινούριες φαίνεται να μην τελειώνει ποτέ. Λες και το μυαλό τρέφεται μόνο με σκέψεις και ειδικά μ’ εκείνες που δε μπορεί να οργανώσει ούτε καν στοιχειωδώς.

6 σχόλια:

  1. Ίσως κάποιες σκέψεις είναι καλά να τις πετάμε ή τουλάχιστον να τις βάζουμε στην άκρη!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος25/8/08, 12:03 μ.μ.

    αυτό με τις σκέψεις,
    εδώ κι εκεί,
    εκτός του οτι το παθαίνω συνέχεια,
    -όπως όλος ο κόσμος άλλωστε-,
    παλιότερα το είχα πάθει σε υπερβολικό σημείο,
    δλδ,
    μπορεί κ να ξέφυγαν τα πράγματα,
    δεν είμαι κ σίγουρη όμως,
    γιατί λένε ότι αμα νομίζεις ότι τρελαίνεσαι κ το χάνεις κ τέτοια,
    μάλλον ακόμη καλά είσαι,
    αυτοί που όντως το έχουν χάσει,
    αυτοί νομίζουν ότι είναι κ καλά,
    δλδ,
    στην τελική πες μου πως είναι καλύτερα, εγώ δεν ξέρω

    τέλοσπαντων,
    τίποτα συνταρακτικό,
    απλά όβεργουέλμινγκ καμιά φορά,
    που λες,
    να δεις τι έκανα,
    λέω,
    δεν θα κάτσω να τρελαθώ,
    πήρα ένα ποδήλατο,
    μη φανταστείς κανενα μουράτο σαν το δικό σου,
    αλλά μια χαρά ήταν,
    και χτυπούσα -καθημερινώς- χιλιόμετρα,

    το ότι έκανα για μια περίοδο κάτσε καλά σώμα ήταν by-product,
    το ότι ηρέμησε το μυαλό,
    πωπω,
    αυτό ήταν το καλύτερο

    καλές βόλτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @kiara: Δε διαφωνώ, μα μου είναι αδύνατον να το εφαρμόσω στην πράξη :-)

    @trol: Λες δηλαδή τώρα που χτυπάω κάτι εβδομηντάρια να καταφέρω και να συνέλθω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος25/8/08, 3:31 μ.μ.

    τι να σε πω,
    εγώ κατάλαβα ότι συνήλθα όταν το έριξα στις μπύρες,
    μου έκανε πολύ καλό το ποδήλατο τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή